اخبار بازی

علاقه سازندگان Dark Souls به ژانر بتل رویال

علاقه سازندگان Dark Souls به ژانر بتل رویال

وی جی مگ: به تازگی استودیو FromSoftware سازنده Bloodborne و Dark Souls به ژانر بتل رویال و بازی‌هایی که به صورت سرویس آنلاین ارائه می‌شوند ابراز علاقه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به محبوبیت روز افزون بتل رویال و عناوینی که به صورت سرویس آنلاین منتشر می‌شوند نشریه بریتانیایی The Telegraph از رئیس استودیو FromSoftware یعنی آقای هیدتاکا میازاکی در خصوص علاقه سازندگان Dark Souls به ژانر بتل رویال سوال کرد. میازاکی در پاسخ اظهار کرد «همیشه احتمال وقوع این موضوع وجود دارد. این بازی‌ها قطعا جذاب و لذت‌بخش هستند و ما به الگویی که این عناوین استفاده می‌کنند علاقه‌مند هستیم. چنان‌چه به ساخت بازی‌های بتل رویال و یا سرویس آنلاین مشغول شویم آن را کمی متفاوت از سایرین انجام می‌دهیم. اما بدون شک به این ژانر از بازی‌ها علاقه‌مند بوده و همیشه احتمال وقوع آن در آینده وجود دارد.»

«ما به چنین تنوع‌هایی در صنعت گیم نیاز داریم. صرف نظر از اینکه FromSoftware مشغول انجام چه کاری است ما به افرادی در این صنعت احتیاج داریم تا عناوین بتل رویال و یا سرویس آنلاین محور تولید کنند. در عین حال به توسعه‌دهندگان بازی‌های تک نفره هم نیازمند هستیم. وجود این تنوع است که به حیات این صنعت ادامه می‌دهد.»

استودیو FromSoftware هم‌اکنون در حال کار روی بازی مورد انتظار Sekiro Shadows Die Twice بوده که قرار است توسط کمپانی Activision در تاریخ 22 مارچ 2019 (2 فروردین 98) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + هجده =