اخبار بازی

علاقه کارگردان فیلم Metal Gear Solid به ساخت فیلم Metroid

علاقه کارگردان فیلم Metal Gear Solid به ساخت فیلم Metroid

وی جی مگ: کارگردان فیلم Metal Gear Solid به ساخت فیلم Metroid ابراز علاقه کرد. آقای جوردن ووگت-رابرتز که در حال حاضر مشغول کار روی فیلم Metal Gear Solid است و فیلم‌نامه را به همراه نویسندگان آن کامل کرده اظهار کرد ساخته کوجیما تنها اثری نیست که او مایل به تولید فیلم سینمایی از آن است. بلکه دوست دارد یکی از عناوین انحصاری نینتندو یعنی Metroid را بر پرده نقره‌ای سینما مجسم کند.

به گزارش وی جی مگ، ووگت-رابرتز در مصاحبه با IGN نشان داده که ذات سری Metroid را به خوبی می‌شناسد. وی اظهار کرد ماهیت اصلی این سری عملی تخیلی، انزوای شخصیت اصلی است و فیلمی که دوست دارد تولید کند نیز روی این موضوع تاکید فراوانی دارد. «من برای ساخت فیلم Metroid یک ایده جالب دارم. اما آن‌ها هرگز اجازه انجام آن را به من نخواهند داد زیرا بسیار دیوانه‌کننده است.

این ایده روی تنهایی و انزوای شخصیت اصلی یعنی Samus تمرکز می‌کند و او را بیشتر در هنگام صحبت با خود نشان می‌دهد. اما اگر خواهید سایر شخصیت‌های پرصحبت بازی‌ را نیز معرفی کنید کار این فیلم تمام است. باید شخصیت اصلی را به تنهایی در فیلم بگذارید و با سکوت موجود در آن کاری شبیه فیلم Drive انجام دهید. آرامش و هیجان ناشی از آن را در فضای علمی تخیلی این اثر به تصویر بکشید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − دو =