اخبار بازی

علاقه کارگردان Spider-Man به حضور این شخصیت در Kingdom Hearts

علاقه کارگردان Spider-Man به حضور این شخصیت در Kingdom Hearts

وی جی مگ: مجله Game Informer در آخرین شماره خود پرونده Spider-Man را بررسی کرده و طی روزهای گذشته اطلاعات بسیاری از عنوان در دست ساخت و مورد انتظار استودیو Insomniac Games به اشتراک گذاشته شده است. در همین پرونده از علاقه کارگردان Spider-Man به حضور این شخصیت در سری Kingdom Hearts نیز سوال شد که آیا به نظر وی امکان به وقوع پیوستن این امر وجود خواهد داشت یا خیر.

به گزارش وی جی مگ،  Bryan Intihar از استودیو Insomniac Games اظهار کرد او بسیار مشتاق است تا این امر عملی شود. Intihar از طرفداران بزرگ سری Kingdom Hearts و دارایی‌های شرکت Disney و Pixar بوده که پیش از این حضور شخصیت‌هایی از ساخته‌های آن‌ها چون Toy Story در Kingdom Hearts 3 به تایید رسیده است.

«انجام گرفتن این مسئله بسیار عالی خواهد بود. آن‌ها باید شخصیت‌هایی از دنیای مارول را وارد بازی خود کنند. پیش از این شخصیت‌هایی از ساخته‌های Pixar به Kingdom Hearts 3 وارد شده‌اند. دنیای جنگ ستارگان، دنیای شخصیت‌های مارول و .. همگی باید جزیی از بازی باشند. واقعا فوق‌العاده خواهد بود.»

در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد تا شخصیت‌های مارول به مانند Spider-Man در سری Kingdom Hearts حضور پیدا نکنند. البته این مسئله می‌تواند به موفقیت بازی جدید Insomniac Games بستگی داشته باشد.

Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 97) به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود. در حالی که Kingdom Hearts 3 هم‌چنان تاریخ عرضه مشخصی نداشته و تنها برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شده است.

Gamepur.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 12 =