اخبار بازی

علاقه Yamaoka برای احیای Silent Hill

علاقه Yamaoka برای احیای Silent Hill

جای تاسف دارد که فقط بازی نه چندان جالب Silent Hill Homecoming برای PC به صورت دیجیتالی قابل خرید است. این در حالی است که بازی‌های ساخته شده در سال‌های 1999 تا 2004 توسط Team Silent بدون شک جز برترین آثار صنعت بازی هستند.

در حالی که کوجیما قصد داشت تا با کمک کونامی این سری را دوباره به روز‌های اوج خود بازگرداند، جدا شدن کوجیما از کونامی باعث کنسل شدن این بازی شد و حالا شاید بازی ضعیف Silent Hill Downpour آخرین خاطره از این سری در ذهن گیمر‌ها باشد. گرچه در نمایشگاه Gamescom، آهنگساز این سری و عضوی از استودیوی Team Silent یعنی Akira Yakamoka اعلام کرد که دوست دارد این سری بازهم احیا شود. او اعلام کرد که در حال حاضر از همکاری با Suda 51 بسیار خوشحال است و دوست دارد تا Team Silent دوباره کنار هم جمع شود.

یامائوکا گفت:« من نمی‌توانم بگویم که آیا Silent Hill جدیدی در حال ساخت است یا نه. اول از همه بسیار خوشحال هستم که دوست‌داران هنوز پیگیر این بازی و داستان آن هستند و سوالاتی در مورد ادامه آن می‌پرسند. قطعا من دوست دارم که این اتفاق رخ دهد اما در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت در مورد چیزی نظر داد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هشت =