اخبار بازی

عملکرد بهتر بازی PUBG روی موبایل نسبت به Xbox One

عملکرد بهتر بازی PUBG روی موبایل

وی جی مگ: بازی PUBG در مدت کوتاهی توانست مخاطبین زیادی را جذب کند. مدتی نسخه PC این بازی به صورت دسترسی زودرس بود که بعد از آن هنوز هم برای اجرای آن روی PC به سیستم خوبی نیاز خواهید داشت. نسخه Xbox one این بازی باگ‌های زیادی دارد و طرفداران از این باگ‌ها ناراضی هستند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Tencent که وظیفه توسعه نسخه موبایلی بازی را برعهده داشت، توانسه به خوبی این بازی را برای نسخه‌های موبایلی توسعه دهد چراکه نسخه موبایلی بازی PUBG عملکرد بهتری نسبت به نسخه Xbox one دارد و همچنین باگ‌های آن بسیار کمتر است. در این هفته Tencent یک آپدیت منتشر کرد که  War Moed، Achievment، Clan و یک Sniper Rifle جدید به بازی اضافه شد.

یکی از کاربران سایت Reddit با نام کاربری kkultimate یک تصویر از نسخه بتای آپدیت بازی PUBG منتشر کرد که حالت شب را در بازی به نمایش می‌گذارد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بعد از مدت زمان زیادی که پلیرهای نسخه‌های موبایلی این بازی را انجام داده‌اند، واقعا هیجان‌انگیز است که می‌بینیم Tencent برای این نسخه هنوز هم تلاش می‌کند تا تجربه بهتری را به گیمر‌ها بدهد. احتمالا پلیرهای نسخه Xbox one هنوز با مشکلاتی رو به رو می‌شوند که به آن‌ها اجازه نمی‌دهد از بازی لذت ببرند در حالی که نسخه Xbox one این بازی رایگان نیست و پلیرهای نسخه موبایلی این بازی را رایگان دریاف کردند و می‌توانند از ویژگی‌های جدید آن استفاده کنند.

شرکت Microsoft برای نسخه‌ Xbox one این بازی تبلیغات زیادی انجام داد تا جایی که یک اتوبوس مدرسه با طرح PUBG ساخت در حالی که نسخه Xbox one این بازی مشکلاتی دارد که برای جلب رضایت مخاطبین باید آن‌ها برطرف شوند.

امیدواریم که شرکت Bluehole از Tencent درس بگیرد و مشکلات بازی را حل کند تا دارندگان کنسول Xbox one  نیز بتوانند بدون مشکل این بازی را انجام دهند. بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای پلتفرم‌های PC، Xbox one، iOS و اندروید در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 8 =