اخبار بازی

عملکرد ضعیف فیلم Assassin’s Creed در گیشه

چند روز پیش بود که نقد‌های فیلم Assassin’s Creed منتشر شد و منتقدها استقبال خوبی از آن نکردند. با این حال انتظار می‌رفت که فیلم با توجه به نظر مثبت تعداد زیادی از مخاطب‌ها فروش خوبی را تجربه کند که حتی این موضوع هم محقق نشده است.

طبق آمار منتشر شده، فیلم Assassin’s Creed در جریان سه روز تعطیلات کریسمس تنها 10.3 میلیون در آمریکا فروش داشته. در شرایطی که ساخته جدید فاکس از روز چهارشنبه در تعدادی از سینماهای آمریکا و نقاط دیگر جهان اکران شده انتظار می‌رود که فروش خود را تا انتهای امروز به 22.5 میلیون دلار برساند. از سویی باید به این مسئله اشاره کرد که Assassin’s Creed در نهایت موفق شده در سطح جهان به آمار فروش ناامیدکننده 36.7 میلیون برسد.

با توجه به بودجه 125 میلیون دلاری در بهترین شرایط فاکس بتواند هزینه‌ها را جبران کند و به احتمال فراوان سود آنچنانی به دست نمی‌آورد. در حال حاضر امتیاز فیلم جدیدی که براساس مجموعه بازی یوبی‌سافت ساخته شده در وبسایت راتن‌تومیتو 19 از 100 است و به نظر می‌رسد که نقدها تاثیر منفی خود روی فروش را نشان داده‌اند.

البته کارشناس‌ها اکران این فیلم همزمان با نسخه فرعی Star Wars را دلیل دیگر پایین بودن آمار فروش می‌دانند.

 

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =

  • خب اصلا معلوم بود که نمیتونه موفق باشه.یوبیسافت تا فاتحه این سری محبوب رو نخونه با این کاراش ولش نمیکنه.اون از بازی دادنای الکیش اینم از این کارش.واقعا دیگ نمیدونم چی بگم راجع به این شرکت داغون