اخبار بازی

عملکرد فوق‌العاده Devil May Cry 5 در استیم

عملکرد فوق‌العاده Devil May Cry 5 در استیم

وی جی مگ: تاکنون تمامی آمار و جزئیات منتشر شده در رابطه با عملکرد کیفی و تجاری Devil May Cry 5 از موفقیت بزرگ آن برای کمپانی کپکام حکایت دارد. به همین ترتیب Devil May Cry 5 در استیم نیز عملکردی فوق‌العاده از لحاظ تعداد پلیر برای خود به ثبت رسانده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Twisted Voxel بازی Devil May Cry 5 در استیم رتبه دوم بزرگ‌ترین لانچ کمپانی کپکام پس از بازی تحسین شده Monster Hunter World را به خود اختصاص داد. آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه پرطرفدار Devil May Cry روز گذشته در استیم به شمار پلیر 77 هزار نفری دست پیدا کرد. این آمار بازی را جلوتر از عنوان Resident Evil 2 قرار می‌دهد که به 74 هزار پلیر به صورت همزمان رسیده بود. عنوان Devil May Cry 5 در حال ملحق شدن به لیستی از 5 بازی برتر ژاپنی از لحاظ تعداد پلیرهای همزمان در استیم است. دیگر عناوینی که پیش از این در این لیست حضور دارند شامل Dark Souls 2، Dark Souls 3، Metal Gear Solid 5 و Monster Hunter World می‌شوند.

اگرچه Devil May Cry 5 لانچ فوق‌العاده قدرتمندی داشته اما باز هم بعید به نظر می‌رسد بتواند جایگاه Monster Hunter World را تصاحب کند. اثری که در زمان عرضه خود بیش از 300 هزار پلیر به صورت همزمان جذب کرده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =