اخبار بازی

عنوان آنلاین The Last of Us Factions کنسل شد

The Last of Us Factions

آگر به خاطر داشته باشید؛ در ابتدا عرضه بازی The Last of Us Part 2، قرار بود یک حالت مولتی‌پلیر برای آن عرضه شود. اما این حالت به دلیل زیاد شدن حجم، در بازی نهایی وجود نداشت و استودیو ناتی‌داگ تصمیم گرفت یک بازی آنلاین جدا بر اساس همین حالت مولتی‌پلیر بسازد. به تازگی و در جدیدترین اخبار مشخص شده که این عنوان، که با نام The Last of Us Factions شناخته می‌شد کنسل شده‌است. با وی‌جی‌مگ همراه باشید.

سال گذشته در مراسم Summer Game Fest 2022 که توسط بنیان گذار The Game Awards، یعنی آقای «جف کیلی» برگذار می‌شود؛ اعلام شد که استودیو ناتی‌داگ دارد روی یک پروژه آنلاین بر اساس دنیای The Last of Us کار می‌کند. در کنار این خبر عنوان The Last of Us Part 1 معرفی شد؛ که از مدت‌ها پیش شایعه آن به گوش‌ها می‌رسید. با وجود این‌ که The Last of Us Part 1 در تابستان همان سال عرضه شد، هیچ خبری از The Last of Us آنلاین منتشر نمی‌شد.

مدتی گذشته استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد که کار روی این بازی، (که ظاهرا با نام Factions شناخته می‌شد) هم چنان ادامه دارد و پروسه ساخت آن دنبال می‌شود. حتی اعلام شد که استودیو بانجی که توسط سونی خریداری شده، دارد به استودیو ناتی‌داگ برای طراحی Battle pass این بازی کمک می‌کند. حتی این شایعه وجود داشت؛ که به دلیل مشارکت مستقیم بانجی در پروسه ساخت The Last of Us Factions این بازی تاخیر داخلی خورده‌است.

استودیو بانجی علاوه برساخت بازی Marathon، دارد به استودیو‌های دیگر پلی‌استیشن برای توسعه عنوان‌های GaaS (Games as a service) کمک می‌کند.

The Last of Us Factions

به تازگی در جدیدترین اخبار، استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد؛ که عنوان The Last of Us Factions به صورت کامل کنسل شده‌اشت. همچنین دلیل این کار توسط ناتی‌داگ اعلام شد. ناتی داگ می‌گوید:

استودیو ناتی‌داگ تمامی منابع و تیم سازنده استودیو را، برای محتوای بعد از عرضه، که قرار بود در طی سال‌ها برای بازی عرضه شوند قرار داده بود؛ که موضوع می‌توانست به توسعه بازی داستانی (تک نفره) آینده ما خدشه وارد کند. پس دو مسیر برای ما وجود داشت. یا باید تمامی تمرکز استودیو را روی عنوان Live Service خود قرار می‌دادیم؛ یا فقط به فکر عنوان داستانی و تک‌نفره بعدی استودیو باشیم.

همچنین در ادامه اعلام شد که، ناتی‌داگ دارد روی دو عنوان کاملا تک‌نفره و داستانی کار می‌کند. یکی از این عناوین یک بازی جدید است و دیگری هنوز مشخص نیست. همچنین این استودیو خبر از عرضه The Last of Us Part 2 Remasterd برای PS5 داده‌است که در تاریخ 29 دی عرضه می‌شود.

شما در مورد کنسل شدن The Last of Us Factions چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
سام حقیقى

سام حقیقى

Alan Wake: Monsters wear many faces

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 6 =