اخبار بازی

عنوان Assassin’s Creed: Black Flag ممکن است در 80 ساعت به پایان برسد

gameemag

طراح اصلی عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag، جناب آقای Jean-Sebastien Decant مطرح کرد که به طور معمول بخش داستانی عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag در 20 ساعت به پایان خواهد رسید. اما اگر بخواهید مطالب اضافی که در بازی وجود دارد را بیابید و بازی را به طور کامل ( 100% ) به اتمام برسانید به بیش از 60 ساعت زمان نیاز دارید. برای برخی از بازی بازان ممکن است این مدت زمان به 80 ساعت نیز برسد. طبق مصاحبه ای که OPM با طراح اصلی این عنوان داشت، وی گفت:

بخش های اصلی داستان این عنوان در مدت زمان 20 ساعت به پایان خواهد رسید. اما اگر بخواهید چیزهایی که در این عنوان open world مخفی شده اند را بیابید و این عنوان را به طور 100% به پایان برسانید به 50 الی 60 ساعت زمان نیاز دارید.

او در مورد مقیاس این عنوان افزود:

من قادر به اعلام اعداد به شما نیستم. آنچه که می توانم به شما بگویم این است که این عنوان در مقایسه با نسخه های دیگر دارای سه شهر بزرگ است و سپس پانزده مکان منحصر به فرد در این عنوان وجود دارد. همچنین در این عنوان جزیره های وجود دارد که در آنجا می توانید اشیا و ساختمان های بسیاری را پیدا کنید. نقشه ای که جهان این عنوان را نشان می دهد بسیار بزرگ است. ما واقعا در تلاش هستیم تا احساس ماجراجویی در دنیای این بازی را افزایش دهیم. ما برای استفاده ی آسان تر از محیط این بازی تعدادی Teleports اضافه کرده ایم.

عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag در 29 اکتبر برای پلتفرم های نسل فعلی عرضه خواهد شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 2 =