اخبار بازی

عنوان Death Stranding یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، گلد شد

عنوان Death Stranding یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، گلد شد 1

تقریبا پس از گذشت سه سال از معرفی Death Stranding و صبر زیاد برای دیدن تریلر هایی که فقط باعث سردرگمی بیشتر همگان شد، بنظر می‌رسد که کم کم به چیزی که منتظرش بودیم، نزدیک می‌شویم. عنوان Death Stranding طبق توییتی که امروز توسط خالق بازی یعنی Hideo Kojima منتشر شد، بصورت رسمی گلد شده است و این به این معناست که ورژن مخصوص این بازی برای منتقدین ارسال خواهد شد تا یکماه قبل از انتشار بازی، به تجربه‌ی این عنوان بپردازند.

Kojima در پست خود، ضمن تشکر از طرفداران، از شرکت Sony Interactive Entertainment بابت بدست‌گیری وظیفه‌ی نشر بازی و از Guerilla Games جهت موتور طراحی بازی، تشکر کرد. او همچنین عکسی از تیم سازنده و خود، منتشر کرد که گلد شدن بازی را جشن گرفته‌اند:

همچنین، طبق اخباری که چندی پیش منتشر شده است، ورژن مخصوصی از PS4 نیز، قرار است با ظاهری منحصربه‌فرد و همراه با ورژن فیزیکی بازی بصورت یک باندل با قیمت 399 دلار، منتشر شود.

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر سال جاری برابر با 17 آبان بصورت اختصاصی برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد گردید. همچنین گفتنی است که این عنوان قرار است تا نسخه‌ی PC نیز داشته باشد اما درحال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این ورژن از سوی سازندگان مشخص نشده است.

برگرفته شده از: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + هفده =