اخبار بازی

عنوان GTA 6 به صورت رسمی معرفی شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر از بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 منتشر شد و اینترنت را فلج کرد! در ابتدا قرار بود که این تریلر، در ساعت 5:30 عصر سه‌شنبه، به وقت ایران منتشر شود. اما به صورت ناگهانی، این تریلر دیشب در اینترنت به بیرون درز پیدا کرد؛ و تمامی برنامه‌های راک‌استار را بهم ریخت. به همین علت آن‌ها زودتر از موعد تریلر بازی را به صورت رسمی منتشر کردند. با وی‌جی‌مگ همراه باشید.

بدون هیچ شک و شبهه‌ای، منتشر شدن تریلر جدیدترین نسخه از سری Grand Theft Auto، یک نقطه عطفی برای عصر بازی‌های ویدیویی است. استودیو راک‌استار مثل همیشه به تک‌تک جزئیات، در بازی خود دقت کرده و آن‌ها را با بهترین حالت ممکن اجرا کرده است. فقط کافی است تریلر را تماشا کنید؛ تا با دنیا‌ی وسیع این بازی آشنا شوید. عنوان GTA همیشه عادت دارد تا فرهنگ مردم آمریکا و زندگی یک فرد آمریکایی را به تصویر بکشد. استودیو راک‌استار این‌بار به سراغ شهر Miami رفته است. جایی که قبلا در GTA Vice City به آن سر زده بودند. شخص Sam Houser دربار‌ه جدیدترین عنوان GTA می‌گوید:

GTA 6 ادامه‌ی همان مسیری است، که ما همیشه دنبال می‌کرذیم. ما تمام تلاش خودرا کرده‌ایم، تا استاندارد‌ بازی‌های Open World، مرز ممکن و غیرممکن، خیره‌کننده بودن و سطح داستان‌سرایی را (در صنعت بازی) جلو ببریم

پس از شایعات فراوان، بالاخره مشخص شد که، Grand Theft Auto 6 در شهر Vice City جریان دارد. علاوه بر آن مشخص شد که بازی در یک ایالت خیالی، با نام Leonida دنبال روایت می‌شود. طبق گفته راک‌استار، این جهان بزرگترین نقشه‌ای است که، تا به حال دربین بازی‌های این استودیو ساخته شده است.

به نظر می‌رسد نقشه این بازی، چیزی حدود 2 برابر بزرگ‌تر از نقشه Los Santos در Grand Theft Auto 5 باشد. البته تاکنون جزئیاتی درمورد دنیای بازی ارائه نشده است. تمامی اطلاعاتی که می‌توانید به دست بیاورید در اطلاعات لو رفته از بازی قرار دارند. البته تریلر بازی جزئیات بسیاری دارند و باید خوب آن‌ها دقت کنید.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، عنوان GTA 6 در تاریخی نامشخص در سال 2025 برای پلتفورم‌های PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. اما تاکنون حرفی از نسخه PC بازی گفته نشده است

در اینجا می‌توانید تریلر GTA 6 مشاهده کنید.

سام حقیقى

سام حقیقى

Alan Wake: Monsters wear many faces

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 14 =