اخبار بازی

عنوان Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning بزودی منتشر خواهد شد

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning یک عنوان RPG بود که در سال 2012 منتشر شد که توانست از بعضی نقاط یک عنوان قابل توجه تلقی شود.عنوان Kingdoms of Amalur: Reckoning برای اولین بار در سال 2012 توسط الکترونیک آرتز منتشر شد، درست چند ماه قبل از ورشکستگی توسعه دهنده بازی، 38 Studios. در آن زمان، کار روی یک پروژه MMO که در همان جهان قرار داشت، در حال انجام بود. نام Kingdom of Amalur در سال 2013 نتوانست در تخفیفاتی که برای عنوان ترتیب داده شد بفروش خوبی داشته باشد و EA از همان زمان این عنوان را رها کرد و پس از ان در سال 2018 THQ Nordic اعلام کرد که این عنوان را خریداری كرده است.

حال که کسب THQ Nordic به ثبات و سود رسیده کاربران ایمان دارند تا یک بار دیگر شاهد درخشش این عنوان باشند.

این یک بازگشت کاملاً خوبی نیست و طرفدران انتظارات بیشتر داشتند، اما بازی در حال دستیابی به یک ریمستر است. لیست فروشگاه مایکروسافت تأیید می کند که Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ 11 اکتبر ( 20 مهر ) منتشر می شود. مطابق توضیحات محصول با تصاویر خیرکننده ای همراه است و گفته میشود که گیم پلی عنوان مجددا ساخته شده و تمام DLC های منتشر شده از آن در نسخه ریمستر وجود خواهد داشت.

این Remaster توسط Kaiko اداره می شود، که در نسخه WARmasterider Darksiders و همچنین Legend of Kay: Anniversary Edition کار کرده است تا نام های معدود و تا حدودی باکیفیتی را در این زمینه نشان دهد.

منبع : PCGAMER

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =