اخبار بازی

فاش شدن اطلاعات Modern Warfare 2 Remastered توسط فروشگاه آمازون

فاش شدن اطلاعات Modern Warfare 2 Remastered توسط فروشگاه آمازون

وی جی مگ: پس از عرضه Modern Warfare Remastered به عنوان بخشی از Call of Duty: Infinite Warfare اصلا دور از انتظار نیست که شرکت اکتیویژن در اقدامی مشابه از ریمستر Modern Warfare 2 رونمایی کند. چرا که به تازگی اطلاعات Modern Warfare 2 Remastered توسط فروشگاه آمازون فاش شده است و به نظر می‌رسد این عنوان در قالبی بازی مجزا انتشار خواهد یافت.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات فاش شده توسط شعبه ایتالیا فروشگاه آمازون، Modern Warfare 2 Remastered در حال توسعه است. این فروشگاه عنوان نام‌برده را لیست کرده بود اما مدتی بعد آن را از وبسایت خود حذف کرد. در حالی که اسکرین‌شات ثبت شده از این لیست را تا انتشار اطلاعات رسمی توسط اکتیویژن باید به عنوان شایعه در نظر گرفت اما در هر صورت جزییات آن نشان‌ می‌دهند این ریمستر در تاریخ 30 آپریل 2018 (10 اردیبهشت 97) منتشر خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز 20 یورو بوده که باید برای اطمینان پیدا کردن از صحت آن فعلا منتظر ماند.

پیش از این Call of Duty Modern Warfare Remastered به عنوان بخشی از باندل Infinite Warfare: Legacy Edition با قیمت 80 دلار عرضه شده بود. پس از آن ناشر بازی Modern Warfare Remastered را به صورت جداگانه نیز عرضه کرد و آن را با قیمت یک بازی کامل 60 دلاری به فروش رساند. باید امیدوار بود دیگر چنین توهینی توسط این شرکت به گیمرها صورت نگیرد.

فاش شدن اطلاعات Modern Warfare 2 Remastered توسط فروشگاه آمازون 1

منبع: Cogconnected.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =