اخبار بازی

فرایند توسعه بازی Yoshi به خوبی پیش می‌رود

فرایند توسعه بازی Yoshi به خوبی پیش می‌رود

وی جی مگ: یکی از بازی‌های بزرگ نینتندو Yoshi خواهد بود که بر خلاف انتظار در E3 2018 حاضر نبود. نینتندو به تازگی تایید کرده که عرضه Yoshi با تاخیر مواجه شده و نباید تا سال آینده منتظر آن باشیم.

به گزارش وی جی مگ، بر خلاف همه شواهد به نظر فرآیند توسعه بازی Yoshi به خوبی دنبال می‌شود و نینتندو قول داده تا به زودی اخبار و اطلاعات بیشتری از این اثر ارائه شود. Bill Trinen از نینتندو آمریکا در صحبت با IGN اعلام کرد که تاخیر در عرضه صرفا به خاطر درخواست تیم سازنده برای افزایش کیفیت بوده و آنها به زودی نمایشی از بازی انجام خواهند داد.

Trinen در ادامه گفت:« به نظر فرآیند توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود. تیم سازنده تصمیم گرفت تا برخی از بهبود‌ها را انجام دهد و این درخواست باعث شد تا زمان بیشتری برای آنها در نظر گرفته شود. دلیل اصلی عدم نمایش بازی در E3 نیز همین بود اما قطعا در سال 2018 اطلاعاتی بیشتر در این زمینه منتشر می‌شود.

گیمر‌ها و هواداران زیادی انتظار داشتند که Yoshi در سال جاری میلادی عرضه شود اما اگر تیم سازنده به زمان بیشتر برای انجام بهبود در فرآیند ساخت نیاز داشتند به نظر هیچ هواداری با آن مخالف نخواهد بود.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =