اخبار بازی

فرایند تولید فیلم The Division همچنان دنبال می‌شود

فرایند تولید فیلم The Division همچنان دنبال می‌شود

وی جی مگ: David Leitch که به واسطه کارگردانی آثار سینمایی چون Deadpool 2 و John Wick شناخته می‌شود چندی پیش به عنوان کارگردان فیلم The Division معرفی شد. بسیاری بر این سوال بودند که برنامه Leitch برای این فیلم چگونه بوده و حال وی در صحبت اخیر خود اظهار کرد فرایند تولید فیلم The Division همچنان حتی با شدت بیشتری نسبت به قبل دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، Leitch در مصاحبه با Collider اظهار کرد «چیزی که باعث شد تا من به سمت کارگردانی این پروژه هدایت شوم دنیای بازی The Division بود. به نظر من دنیای ساخته شده توسط سازندگان بازی بسیار گیرا بوده و جای تحسین فراوانی دارد. مخصوصا برای افرادی که بازی‌های ویدئویی را دوست دارند اما حتی افرادی که چندان به سمت بازی‌ها متمایل نمی‌شوند با یک نگاه مختصر به آرت‌ورک‌های The Division جذب کیفیت چشمگیر آن می‌شوند. واقعا عالی کار شده است. این بازی حتی سوال‌های مهیجی نیز در رابطه با جامعه مطرح می‌کند و افراد را در موقعیت‌های جالبی قرار می‌دهد. به شخصه برای من این مورد از نکات اصلی به شمار می‌رفت.»

اگرچه انتظار می‌رود این اقتباس سینمایی بتواند اثر شایسته از آب در بیاید اما David Leitch از نگرانی‌های خود نیز سخن گفت و به پتانسیل شکست پروژه هم اشاراتی کرد. «واضح است در ویدئوگیم شما داستان منحصر به فرد خود را روایت می‌کنید که بسیار فعال و روان است. اما در سینما داستان تنها از منظر نقطه‌نظر یک شخص تعریف و هدایت می‌شود. به شخصه فکر می‌کنم این موضوع با یکدیگر در تناقض است. اما در پروژه‌هایی نظیر ‌The Division بدین شکل است که تمامی این تم یا درون‌مایه‌ها در داستان وجود دارد و شما باید یکی از موارد را از آن بیرون کشیده، به آن شخصیت‌های کار شده اضافه کرده تا بتوانید یک داستان جذاب روایت کنید. هم‌چنین اگر بتوانید دنیای بازی را به همان شکل که افراد آن را دوست دارند ترسیم کنید می‌توانید فیلم موفقی را تحویل دهید.»

با جدایی Stephen Gaghan از پروژه این اثر سینمایی، سازندگان فیلم هم‌چنان در حال نگارش فیلم‌نامه هستند و تهیه‌کنندگان نیز به دنبال افزودن نویسندگان جدید به فرایند تولید فیلم The Division هستند تا پروسه با شدت بیشتری دنبال شود.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − پنج =