اخبار بازی

فردا بازی Sniper Elite V2 Remastered معرفی می‌شود

فردا بازی Sniper Elite V2 Remastered معرفی می‌شود

وی جی مگ: امروز تریلر معرفی برای بازی Sniper Elite V2 Remastered لو رفت اما به سرعت این تریلر از فضای اینترنت پاک شد. با این حال به نظر می‌رسد معرفی این بازی برای فردا برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش وی جی مگ، Ryan Brown از وبسایت Numskull Designs در توییتر خود لو رفتن و حذف تریلر معرفی عنوان Sniper Elite V2 Remastered را به اشتراک گذاشت. در ادامه نیز اشاره کرد که رونمایی این اثر ریسمتر شده برای فردا برنامه‌ریزی شده است. از طرفی دیگر استودیو Rebellion که سازنده مجموعه بازی Sniper Elite محسوب می‌شود اعلام کرده بود که قرار است روز آینده با برگزاری لایو استریمی اخباری پیرامون وضعیت ساخت مجموعه Sniper Elite به اشتراک بگذارد.

براساس اطلاعاتی که از تریلر حذف شده بازی Sniper Elite V2 Remastered به دست آمده این اثر با گرافیک بهبود یافته به صورت 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR برای دارندگان Xbox One X عرضه می‌شود. به علاوه قابلیت HDR در سایر پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد. تمامی بسته‌های الحاقی نیز در ابن بسته ریمستر شده حاضر خواهد بود. هم‌چنین شخصیت‌های قابل بازی جدید و قابلیت Photo Mode نیز از دیگر ویژگی‌های این بسته خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × چهار =