اخبار بازی

فرضیه‌ هیجان‌انگیز طرفداران The Last of Us 2

در حال حاضر تنها یک تریلر کوتاه از The Last of Us 2 منتشر شده و بر اساس همین ویدئو کوتاه طرفداران مجموعه فرضیه‌های (تئوری) مختلفی را مطرح کرده‌اند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

این مطلب برای کسانی که قسمت اول را به پایان نرسانده‌اند حاوی اسپویلر داستانی است

در جریان ویدئو منتشر شده شاهد این موضوع هستیم که الی در اتاقی تنها نشسته و مشغول نواختن گیتار است. اطراف او بدن تعدادی انسان را می‌بینیم که با توجه به خون پاشیده شده روی صورت الی به نظر می‌رسد که او مسئول از پا در آوردن آنهاست. در ادامه شخص دیگری وارد اتاق می‌شود که به احتمال فراوان جوئل است.

جوئل از الی می‌پرسد که در ادامه چه کار می‌خواهی بکنی و الی در جواب به آن توضیح می‌دهد که می‌خوام تمام آنها را از پا در آورم. طرفداران فرضیه‌ای را در راستای همین موضوع مطرح کرده‌اند که احتمالا جوئل پیش از این کشته شده و شخصی که می‌بینیم به نوعی در ذهن الی شکل گرفته.

در اصل طرفداران این فرضیه را مطرح کرده‌اند که بعد از پایان قسمت اول، جوئل به شکلی جان خود را از دست داده و الی تصمیم می‌گیرد که با کشتن تمامی کسانی که مسئول از دست دادن جوئل هستند را از پا در آورد. نکته قابل توجه این است که سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که الی در قسمت دوم شخصیت اصلی است و همین موضوع می‌توان تاییدی باشد برای فرضیه طرفداران.

باید دید در ادامه و با انتشار اطلاعات بیشتر این فرضیه ثابت می‌شود یا باید تا انتشار بازی صبر کنیم و از راز بزرگ The Last of Us Part 2‌باخبر شویم.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =

  • فک نکنم همچین چیزی باشه،به احتمال زیاد یکی از عزیزانش کشته شده باشه ولی اینکه اون فرد جوئل باشه از نظر من ممکن نیس