اخبار بازی

فروشگاه GameStop به دنبال خریدار است

فروشگاه GameStop به دنبال خریدار است

وی جی مگ: فروشگاه GameStop بر اساس اخبار ارائه شده به دنبال خریدار است! بر اساس گزارشی که توسط رویترز در روز دوشنبه منتشر شده، منبعی که از نقشه‌ها برای فروش GameStop مطلع است به نظر علاقه برای انجام خرید این برند وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هنوز تایید رسمی توسط مسئولان این فروشگاه انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که واقعا این گزینه روی میز تیم مدیریت GameStop قرار دارد و آنها به این مسئله فکر می‌کنند. از نظر رویترز Sycamore Partners تنها یکی از خریداران احتمالی این فروشگاه است. در حالی که مسئولان فروشگاه تایید رسمی در این مورد انجام نداده‌اند فردی که این اطلاعات را پخش کرده مدعی شده صرفا به خاطر صحبت کردن و در نظر گرفتن خریداران نمی‌توان مطمئن بود که GameStop حتما به فروش خواهد رفت. منبع مورد نظر درخواست کرده که نامش به دلایل حفظ حریم شخصی فاش نشود.

رویترز در گزارش خود مدعی شده که تیم مدیریت این فروشگاه دستیار مالی را به استخدام خود درآورده تا تصمیم‌گیری برای فروش مورد بررسی دقیق قرار گیرد. مدت کوتاهی بعد از انتشار این خبر سهام GameStop با رشد بسیار خوبی روبرو شده است که رقمی بیش از 10 درصد رشد را نشان می‌دهد. فروش این فروشگاه می‌تواند به معنی خصوصی شدن سهام آن باشد و تعداد بسیاری نیز قصد دارند قبل از انجام احتمالی این کار سهام مورد نظر خود را بخرند. به گزارش رویترز ارزش کلی سهام GameStop در حال حاضر 1.42 میلیارد دلار است، این مقدار در سال 2007 نزدیک به 9.4 میلیارد دلار بوده است. کاهش قابل توجه در این سال‌ها شاید نشانه این باشد که گیمر‌ها حالا بیشتر دوست دارند که بازی‌های خود را به صورت دیجیتال تهیه کنند و علاقه به خرید نسخه فیزیکی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. سرویس‌های استریم نیز تاثیر زیادی روی کاهش سهم فروشگاه‌های خرده فروشی بازی داشتند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =