اخبار بازی

فروش بازیهای Ouya “بیشتر از تصور و طبیعتا پر سود” بوده است!

فروش بازیهای Ouya "بیشتر از تصور و طبیعتا پر سود" بوده است! 1

چند بازیساز مستقل که برای کنسول کوچک و دستی تحت اندروید Ouya بازیهایی ساخته اند،در صحبت هایی با رسانه ها گفته اند که بازیسازی برای این کنسول ارزش تمام زحمات را داشته است! سایت Edge از سه بازیساز برای Ouya در مورد میزان فروش بر روی این کنسول پرسیده است و جوابهای مثبتی دریافت کرده است! اولین جواب مشتاقانه از طرف گروه Nimblebit و شخصِ آقای David Mash بوده است. با وجود کتمان کردن مساله درآمدزایی Ouya ، او به نظر بی میل به ستایش از این کنسول نمی رسید!

“من از صمیم قلب از Ouya درخواست میکنم تا از سازندگان مستقلی که درگذشته برای اندروید بازی می ساختند و هم اکنون به کاری که Ouya می کند علاقمند هستند، پشتیبانی کند! مطمئنا بازیسازی برای این کنسول به اندازه بازیسازی برای پلتفرمها درآمد زا نخواهد بود، ولی همانند آب خوردن می توان بازی ساخت و برای Ouya آن را راهی بازار کرد!”

اینها صحبتهای سازنده بازی Nimble Quest با فروش 122 نسخه ای، 6.508 بار دانلود و سود نهایی 427 دلار(در هفته اول فروش در Ouya) بود. یکی از بنیانگذاران Knife Media آقای Jack Shiels گفت که بازی Red “منطقانه سود آور بوده است”.

“ما از دو هفته و نیم پیش شروع به عرضه بازی کردیم، درحالیکه تعداد فروش زیر 400 عدد بوده است! ممکن است این عدد کم به نظر بیاید. البته باید این را درنظر گرفت که هنوز تعداد زیادی از این کنسول در دست مردم نیست. من بر روی اعداد و ارقام فروش پس از یک سال حساب ویژه ای باز می کنم!”

در این حال،سازنده بازی TowerFall آقای Matt Thorson گفت که حدود 2000 نسخه از بازی به فروش رسیده است!

“فروش ما برای یک بازی جدید و بر روی یک کنسول جدید به صورت تعجب آوری بالا بوده است! عرضه بازی بر روی Ouya باعث شد که توجهات زیادی به این بازی و گروه سازندگان جلب شود و فروش بهتر از چیزی بود که تصور می کردیم!”

(این فروش به حدی بالا بوده است که خبرهایی از آمدن این بازی برای PC به گوش میرسد!)

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =

  • وقتی یه کنسول خیلی خوب میسازی همین میشه دیگه
    به نظر من این کنسول عالیه چون به راحتی با دانلود کردن SDK این کنسول با یونیتی میشه براش بازی ساخت
    تمام بازی هایی که با یونیتی ساخته شده برای آندروید با یک سری تغییرات به راحتی روی ouya قابل بازی هستن