اخبار بازی

فروش بازی Beyond Two Souls به 2.8 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Beyond Two Souls

وی جی مگ: بازی جدید David Cage یعنی Detroit Become Human به موفقیت رسیده و توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند. البته موفقیت این بازی به خاطر شهرتی است که از بازی‌های قبلی خود به دست آورده است و حالا شاهد انتشار آمار فروش بازی Beyond Two Souls هستیم که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، می‌دانیم که بازی Heavy Rain تاکنون در سراسر دنیا 5 میلیون نسخه فروخته است. موسس و مدیر عامل شرکت Quantic Dream اعلام کرد که بازی Beyond Two Souls توانسته در سراسر دنیا 2.8 میلیون کپی به فروش برساند که نسبت به بازی Heavy Rain فروش کمتری دارد.

تا آنجایی که می‌دانیم بازی Beyond Two Souls تا سال 2015 دو میلیون نسخه روی نسخه PS3 به فروش رسانده و با عرضه این بازی روی کنسول PS4 توانسته 800هزار کپی دیگر بفروشد. البته این ارقام شامل فروش PS Plus نمی‌باشد.

Beyond Two Souls یک بازی اکشن ماجراجویی است که داستان مفهومی دارد وانتخاب‌های پلیر در روند داستان بسیار تاثیرگذار است. باید گفت که این بازی برای کسانی که گیم‌پلی را مهمتر از داستان می‌دانند و میان‌پرده‌های بازی را رد می‌کنند، مناسب نیست چراکه تمرکز اصلی سازندگان این بازی بر روی داستان بازی است. بازی Beyond Two Souls برای کنسول‌های PS3 و PS4 در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + نه =