اخبار بازی

فروش بازی Conan Exiles از 1.5 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی Conan Exiles از 1.5 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: فروش بازی Conan Exiles از 1.5 میلیون نسخه گذشت. جدیدترین ساخته کمپانی Funcom موفق شد رکورد 1.4 میلیون فروش بازی قبلی همین شرکت یعنی Age of Conan: Hyborian Adventures را بشکند. نقطه قابل توجه رسیدن به این میزان فروش توسط Conan Exiles در نصف مدتی که Age of Conan به آن دست یافته بود است.

به گزارش وی جی مگ، اعلام فروش 1.5 میلیون نسخه‌ای بازی Conan Exiles با معرفی بسته گسترش‌دهنده جدید این بازی Survival همراه شد. بسته‌ای که Jewel of the West نامیده می‌شود و در اوایل ماه آگوست عرضه می‌شود. این محتویات جدید در منطقه خیالی با نام Aquilonia دنبال می‌شود که براساس داستان Conan، مرکز تمدن جهانی به شمار می‌رود. بهره‌گیری از تم ساختمان‌های منحصر به فرد Aquilonia، زره‌ها، سلاح‌ها و سایر موارد الهام گرفته شده از معماری و پوشاک دنیای واقعی رومی‌ها در این بسته حاضر خواهد بود. اضافه شدن قابلیت رام کردن و تربیت کردن حیوانات نیز از جمله مواردی دیگر است که قرار است در به‌روزرسانی جدید بازی به آن اضافه شود.

Creative Director بازی آقای Joel Bylos در این خصوص گفت «این به‌روزرسانی به پلیرها اجازه می‌دهد انواع و اقسام حیوانات از شتر گرفته تا پلنگ و عنکبوت‌ها را رام کرده و به منظور حفاظت از پایگاه خود، حمل منابع و مواردی دیگر از آن‌ها استفاده نمایند. این به‌روزرسانی برای تمامی پلیرها به صورت رایگان عرضه می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =