اخبار بازی

فروش بازی Hellblade روی Xbox One به 100 هزار نسخه رسید

فروش بازی Hellblade روی Xbox One به 100 هزار نسخه رسید

وی جی مگ: استودیو Ninja Theory سرانجام با رسیدن فروش بازی Hellblade روی Xbox One به 100 هزار نسخه به طور کامل به قول خود عمل کرد. سازندگان این اثر مشهور داستان‌محور که قصه یک فرد با مشکلات روانی را روایت می‌کند اظهار کرده بودند چنان‌چه فروش نسخه Xbox One عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice به 100 هزار نسخه برسد مبلغ 50 هزار دلار به سازمان غیرانتفاعی سلامت روان آمریکا کمک نمایند.

به گزارش وی جی مگ، اکنون که یک ماه از این موضوع می‌گذرد بازی به هدف خود رسیده است. باید اشاره شود در حین اولین هفته عرضه بازی Hellblade روی کنسول Xbox One، این اثر موفق شده بود 50 هزار واحد به فروش برساند. اگرچه این هدف کوتاه مدت استودیو Ninja Theory محسوب می‌شد با این حال این شرکت میزان 250 هزار دلار را به سازمان سلامت روان اهدا کرد و وعده داد هنگامی که بازی به هدف نهایی خود دست پیدا کند باقی مبلغ نیز اهدا خواهد شد.

حال بازی به این مهم دست پیدا کرده است و بدین ترتیب فروش بازی Hellblade روی Xbox One به 100 هزار نسخه رسیده است. علاوه‌بر این که پلیرهای بیشتری توانستند فضای تاریک و اکشن مهیج Hellblade: Senua’s Sacrifice را تجربه کنند، در عین حال مبالغ هزینه شده برای تهیه بازی کمک کرد تا استودیو سازنده یعنی Ninja Theory پشتیبانی مالی بیشتری را در اختیار سازمان سلامت روان آمریکا قرار دهد تا بدین طریق به افرادی که با بیماری‌های روانی و ذهنی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کرده باشد.

عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice هم‌اکنون برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس و قابل تهیه است.

فروش بازی Hellblade روی Xbox One به 100 هزار نسخه رسید 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + دو =

  • این بازی فوق العاده خوب بود. عالی بود. اصلا بازی نبود. من خودم آخرش داشتم دیوونه می شدم. سازنده هاش گفته بودن می خوایم به بقیه نشون بدیم این مریضی چه حالی داره. بیشتر از هرچیز صدا خیلی خوب بود. سازنده ها پیشنهاد موکد داشتند که از هدفون استفاده بشه. گیم پلی موقع مبارزه خیلی دلچسب بود. فقط حیف که وقتش کم بود. حدود 7-8 ساعت شد فکر کنم.
    اونایی که اعصاب ضعیف دارن بازی نکنن حتما. به نظر من زیر 20 سال هم بازی نکنن.