اخبار بازی

فروش بازی Hellblade Senua’s Sacrifice از یک میلیون نسخه گذشت

فروش بازی Hellblade Senua’s Sacrifice از یک میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: سال گذشته بود که بازی Hellblade Senua’s Sacrifice روانه بازار شد و اکنون اعلام شده که فروش این بازی روی پلتفرم‌های مختلف از یک میلیون نسخه گذشته. اثری که در ابتدا برای PC و PS4 منتشر شده بود و بعدی از مدتی برای پلتفرم مایکروسافت یعنی Xbox One نیز در دسترس قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که در جریان E3 2018 مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که استودیو Ninja Theory به عنوان سازنده بازی Hellblade Senua’s Sacrifice را خریداری کرده اما امروز در خبری رسمی سازندگان این اثر اعلام کردند که فروش ساخته آنها از مرز یک میلیون نسخه گذشته که برای اثری مستقل که توسط تعداد کمی بازیساز توسعه پیدا کرده، به عنوان دستاوردی قابل توجه شناخته می‌شود. از این پس استودیو Ninja Theory به صورت انحصاری روی بازی‌های خود برای Xbox One‌ و احتمالا PC کار می‌کند و باید دید به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت به چه سرنوشتی دچار می‌شود.

با توجه به انتشار خبر فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Hellblade Senua’s Sacrifice، سازندگان آن در استودیو Ninja Theory اعلام کرده‌اند که این بازی اکنون در استیم با تخفیف 40 درصدی به فروش می‌رسد. عنوانی که برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One‌ به صورت دیجیتالی در دسترس است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − یازده =