اخبار بازی

فروش بازی NiOh به 2 میلیون نسخه رسید

فروش بازی NiOh به 2 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: امروز Koei Tecmo و استودیو Team Ninja به صورت رسمی تایید کردند که فروش بازی Nioh به 2 میلیون نسخه رسیده. اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی که شباهت‌های بسیاری به مجموعه بازی Dark Souls دارد و در ژاپن دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، حساب کاربری Koei Tecmo در توئیتر با تایید اینکه فروش بازی Nioh به 2 میلیون نسخه رسیده تایید کرد که این آمار مربوط به تمامی مناطقی می‌شود که بازی در آنها به فروش رسیده. با در نظر گرفتن این مسئله که Nioh بازی جدید در این نسل محسوب می‌شود و برای یک سال به صورت انحصاری تنها در اختیار دارندگان PS4 قرار داشت، فروش 2 میلیون نسخه‌ای را برای آن می‌توان به عنوان دستاورد قابل توجهی در نظر گرفت. تاکنون سه بسته قابل دانلود نیز برای این بازی منتشر شده که هرکدام با قیمت 10 دلار به فروش می‌رسند. البته گیمرها می‌توانند با خرید Season Pass چیزی حدود 5 دلار کمتر هزینه کنند.

مارچ 2017 بود که متوجه شدیم بازی Nioh تبدیل به موفق‌ترین بازی تاریخ Koei Tecmo در کشورهای غربی شده. در آن زمان اعلام شد که این اثر فروشی یک میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده و با توجه به آمار جدید می‌توان نتیجه گرفت که طی یک سال اخیر بازی Nioh یک میلیون نسخه دیگر فروش داشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 − دو =