اخبار بازی

فروش بازی Persona 5 به 2.2 میلیون نسخه رسید

فروش بازی Persona 5 به 2.2 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: امروز SEGA اطلاعات جدیدی را از گزارش سال مالی 2018 خود منتشر کرده و طی آن مشخص شده که بازی Persona 5 به فروش 2.2 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده. نوامبر گذشته بود که سگا اعلام کرد که پنجمین قسمت از مجموعه Persona فروشی 2 میلیون نسخه‌ای داشته و از آن تاریخ تا انتهای 31 مارچ سال 2018 چیزی حدود 200 هزار نسخه دیگر نیز به فروشگاه‌ها ارسال شده.

به گزارش وی جی مگ، جزئیات دیگر گزارش سال مالی SEGA نشان می‌دهد که در کنار بازی Persona 5 طی یک سال اخیر Sonic Mania، Sonic Forces و مجموعه Total War نیز عملکرد مالی خوبی داشته‌اند. در همین راستا اعلام شده که نسخه دیگری از مجموعه Sonic و Yakuza Online برای PC و موبایل در سال مالی 2019 عرضه می‌شوند که تا انتهای 31 مارچ سال آینده را شامل می‌شود. این موضوع فعلا برای Shin Megami Tensei 5 که مراحل ابتدایی توسعه خود روی Nintendo Switch را دنبال می‌کند، صدق نکرده و احتمالا این بازی برای سال آینده آماده می‌شود.

دیگر اثری که SEGA در گزارش سال مالی خود به آن اشاره داشته، 13Sentinels Aegis Rim است که عرض آن در سال 2018 تایید شده. با توجه به جزئیات جدیدی که از گزارش مالی SEGA به دست آمده می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که فعلا وضعیت ناشر ژاپنی مناسب است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 8 =