اخبار بازی

فروش بازی PUBG از 50 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی PUBG از 50 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: سال گذشته بازی PUBG کار خود را روی استیم به صورت Early Acccess شروع کرد و امروز خبر رسیده که فروش بازی PUBG از 50 میلیون نسخه گذشته. مسئله‌ای که نشان می‌دهد هرچند Fortnite توانسته به صورت کلی بازار را در اختیار بگیرد اما همچنان گیمرهایی که روی PC و Xbox One بازی‌های مختلف را تجربه می‌کنند به PUBG علاقه دارند.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی PUBG اعلام کرده‌اند که هرچند آمار فروش 50 میلیون نسخه‌ای به PC و Xbox One اختصاص دارد اما اگر موبایل را وارد محاسبات کنیم متوجه می‌شویم که این بازی روی پلتفرم‌های همراه 400 میلیون کاربر ثبت نامی داشته و به صورت متوسط روزانه 87 میلیون گیمر آن را تجربه می‌کنند. در شرایطی فروش بازی PUBG از 50 میلیون نسخه گذشته که این هفته قرار است به‌روزرسانی جدید آن نیز منتشر شود. در حال حاضر اصلی‌ترین رقیب بازی PUBG روی پلتفرم‌های مختلف Fortnite است اما باید دید انتشار دیگر بازی‌هایی که از حالت بتل رویال پشتیبانی می‌کنند چه تاثیری روی آمار گیمرهای این بازی می‌گذارد.

در حال حاضر می‌دانیم که هر دو بازی Call of Duty Black Ops 4 و Battlefield 5 قرار است که در زمان انتشار از حالت بتل رویال پشتیبانی کنند. آثاری که انتهای سال جاری میلادی روانه بازار می‌شوند و پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One را به عنوان اهداف اصلی خود انتخاب کرده‌اند. در خبری دیگر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بازی PUBG در حال حاضر با تخفیف 33 درصدی با قیمت 19.99 دلار روی استیم به فروش می‌رسد. بازی که در حال حاضر روی PC، Xbox One، iOS و اندروید موجود است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + دو =