اخبار بازی

فروش بسیار خوب Super Mario Run در روز نخست عرضه

فروش بسیار خوب Super Mario Run در روز نخست عرضه 1

وقتی شما در حال جمع کردن سکه‌‌ها در Super Mario Run هستید به همان سرعت نیز Nintendo در حال جمع‌آوری پول در دنیای واقعی است.

این بازی توانست تنها در 24 ساعت اولیه عرضه خود به سودی 5 میلیون دلاری دست پیدا کند. بر اساس گزارش Sensor Tower این بازی تا به این لحظه به آمار خیره کننده 4.7 میلیون دانلود رسیده است. همه این آمارها حاکی از این است که نینتندو در حال حاضر به سودی بسیار خوب 36.6 بیلیون دلاری در بازار بازی‌های موبایل دست پیدا کرده است. Super Mario Run در هشتاد کشور قابل دانلود است و در این بین این بازی توانست در سی کشور به سودی بی سابقه دست پیدا کند.

البته فروش خوب این بازی در روز اول عرضه نشانگر ادامه خوب نیست و شاید این بازی در آینده با مشکلاتی روبرو شود چون این اثر در ابتدا به صورت رایگان بازی می‌شود و گیمر برای ادامه دادن آن نیاز به پرداخت ده دلار دارد. پس شاید سوددهی این بازی به همین سرعت پیشروی نداشته باشد. بر اساس گزارش‌ها باید گفت که انتظار می‌رود این بازی در یک ماه اول به سودی 15 میلیون دلاری برسد. دسترسی همیشگی به اینترنت یکی از بزرگترین مشکلات این بازی است.

در حال حاضر گیمرها در حال لذت بردن از این اثر هستند و به صورت میانگین هر گیمری که این بازی را تهیه کرده است حدودا پانزده دقیقه به بازی کردن آن اختصاص دادن است. این آمار به زودی و وقتی که گیمرها باید برای ادامه آن پولی پرداخت کنند افت خواهد کرد. برای پیشرفت بهتر بازی تحلیلگران پیشبینی کردند که نینتندو باید در قیمت‌گذاری این بازی تجدید نظر کند. بر اساس این گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود نینتندو بعد از تعطیلات سال نو میلادی قیمت این بازی را با تغییراتی همراه کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + چهارده =