اخبار بازی

فروش بی‌سابقه زمستانه PSN با یک Flash Sale کامل شد

فروش بی‌سابقه زمستانه PSN با یک Flash Sale کامل شد 1

دیگر نیازی به بحث در مورد بازی‌های تخفیف خورده کریسمس در PSN نیست. سونی تصمیم گرفت با انجام یک Flash Sale در دل فروش هفته سوم کریسمس در PSN دل همه هواداران را به دست آورد. لیست بازی‌های تخفیف خورده بسیار وسوسه‌انگیز است. در این تخفیف‌ها شاهد حضور بازی‌های بزرگی همچون Bloodborne یا Star Wars: Battlefront هستیم. بازی‌های بسیار زیادی برای پلتفرم‌های PS4، PS3 و PS Vita تخفیف خورده است.

برای کسانی که می‌خواهند اینبار تجربه‌ای با رزلوشن 4K از بازی Shadow of Mordor داشته باشند الان بهترین زمان برای خرید است چون می‌توانید این بازی را با قیمت 14 دلار تهیه کنید. آخرین نسخه از Call of Duty نیز با قیمت 45 دلار به فروش می‌رود. بازی خوش ساخت Star Wars: Battlefront با قیمت بسیار خوب 14 دلار به فروش می‌رود و شما می‌توانید با پرداخت 31 دلار این بازی را با تمام بسته‌های الحاقی تهیه کنید.

یکی از بهترین بازی‌‌های سال گذشته Destiny: The Collection نیز با قیمت بسیار خوب 45 دلاری به فروش می‌رود. لازم به ذکر است که آخرین بسته الحاقی این بازی در حالت عادی 30 دلار قیمت دارد که باعث می‌شود خرید این بازی با قیمت 45 دلار بسیار منصفانه به نظر برسد. بازی انحصاری و تحسین شده Bloodborne هم با قیمت 10 دلار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید لیست بلند بالای تخفیف‌های حال حاضر PSN را در این صفحه مشاهده کنید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 2 =