اخبار بازی

فروش جهانی Persona 5 از دو میلیون نسخه گذشت

فروش جهانی Persona 5 از دو میلیون نسخه گذشت

 Persona 5 ساخته شرکت Atlus یک عنوان فوق‌العاده دیگر برای این سری به‌شمار می‌آید که شاید حتی از عناوین قبلی سری نیز فروشی بیشتر داشته است. زیرا با عرضه بازی از ماه آپریل در بازار غرب، فروش کلی بازی به‌شدت افزایش پیدا کرد. حال بخش آمریکا شرکت Atlus اعلام کرده که این بازی نقش آفرینی از زمان عرضه، بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است.

به منظور قدردانی از این موضوع، ناشر بازی تصویری در صفحه توییتر خود منتشر کرده که توسط طراح شخصیت بازی آقای Shigenori Soejima طراحی شده است. در این تصویر شخصیت اصلی بازی Joker به همراه گربه سخن‌گوی خود Morgana به‌چشم می‌خورند. لازم به ذکر است موفقیت  Persona 5 تنها به عملکرد تجاری محدود نمی‌شود. این عنوان یکی بالاترین متوسط نمرات بازی‌ها در سال جاری در میان تمامی پلتفرم‌ها را دارد و در کسب چندین جایزه نیز، تاکنون پیشگام بوده است.

 Persona 5 در فصل اهدای جوایز، چه برنده بسیاری از این رقابت‌ها باشد یا چه نباشد، شکی وجود ندارد که در سراسر دنیا، دل بسیاری از طرفداران را به دست آورده است. لازم به ذکر است نسخه Ultimate Edition این بازی نیز برای کنسول PS3 و PS4 دردسترس است که گیمرهایی می‌خواهند تمام محتویات بازی را داشته باشند، می‌توانند با قیمتی مناسب آن را تهیه کنند.

منبع

برچسب‌هاatlus Persona 5 PS3 PS4
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + نه =