اخبار بازی

فروش خوب بازی Mario Tennis Aces در ژاپن

فروش خوب بازی Mario Tennis Aces

وی جی مگ: در طی هفته‌ 18 جوئن دو بازی برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد که یکی از آن‌ها Mario Tennis Aces است. این بازی توانست در هفته اول بیش از 120 هزار کپی به فروش برساند. فروش این بازی به قدری خوب بود که نرخ فروش آن 75 درصد گزارش شده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Mario Tennis Aces دو  ویژگی جدید به بازی اضافه کرده که یکی از آن‌ها سیستم جدید کنترل بازی است. بازی Mario Power Tennis روی کنسول Wii در هفته اول خود 57 هزار نسخه فروخت  و کل فروش آن 247 هزار نسخه بود. آخرین نسخه از بازی هم 57 هزار نسخه فروخت و تا الان توانسته 156 هزار نسخه در کل بفروشد.

بازی Minecraft مدتی در سایت eShop به فروش رفت ولی با نسخه جدید Nintendo یک پک جدید منتشر شد. طبق گزارش Dengeki با نرخ فروش 45 درصد توانست 60 هزار کپی را در هفته اول به فروش برساند که این بهتر از نسخه Wii u بازی بود که فقط 24 هزار نخسه در هفته اول به فروش رساند و فروش کلی آن 350 هزار نسخه بود.

بازی  Mario tennis Ace یک بازی در ژانر ورزشی است که در تاریخ 22 جوئن 2018 برای کنسول Nintendo Switch منتشر شد همچنین متای بازی 76 می‌باشد که نشان دهنده ارزش نسبتا خوب بازی است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =