اخبار بازی

فروش خوب Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Nintendo Switch

وی جی مگ: هنوز گزارش کامل و اصلی Media Create از بازار ژاپن منتشر نشده اما اطلاعات اولیه آن که از انجمن اینترنتی ResetERA به دست آمده نشان‌دهنده فروش خوب Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Nintendo Switch است.

به گزارش وی جی مگ، چند روز بیشتر از آغاز عرضه Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Nintendo Switch نمی‌گذرد اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که طی همین چند روز ساخته جدید نینتندو توانسته به فروش 100 هزار نسخه‌ای دست پیدا کند. با وجود اینکه هنوز آمار دیگر مناطق دنیا برای این بازی در دسترس نیست اما می‌توان انتظار داشت که Donkey Kong Country: Tropical Freeze مجموعا عملکرد خوبی را از خود در بازار به نمایش بگذارد.

نکته قابل توجه این است که طی همین چند روز گذشته از آغاز عرضه Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی Nintendo Switch، این بازی توانسته بیش از نسخه Tropical Freeze که روی Wii U عرضه شده بود، فروش داشته باشد. نسخه قبلی روی پلتفرم گذشته نینتندو تنها 350 هزار نسخه فروش داشت و حالا شاهد افزایش 140 درصدی آمار آن هستیم. همین وضعیت برای Bayonetta و Mario Kart & Deluxe نیز رخ داده که روی هر دو پلتفرم موجود هستند. در حال حاضر Mario Kart 8 Deluxe توانسته فروش 5 میلیونی را پشت سر گذاشته و همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =