اخبار بازی

فروش خوب Sekiro: Shadows Die Twice در ژاپن

فروش خوب Sekiro: Shadows Die Twice در ژاپن

وی جی مگ: عنوان Sekiro: Shadows Die Twice هفته گذشته عرضه شد و توانست به دنبال کسب تحسین منتقدان از نظر تجاری نیز عملکرد موفقی داشته باشد و در بسیاری از چارت‌ها از جمله ژاپن صدرنشینی را به خود اختصاص دهد. اکنون جزئیات دقیق و جدید منتشر شده از سوی Media Create از فروش خوب Sekiro: Shadows Die Twice در ژاپن خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، به گفته Media Create بیش از 80 درصد فروش بازی متعلق به ژاپن بوده است. اگر بخواهیم به طور دقیق اعلام کنیم 82.63 درصد فروش بازی ناشی از ژاپن بوده و این نکته از فروش خوب Sekiro: Shadows Die Twice در این منطقه حکایت دارد. لازم به ذکر است برخلاف سایر مناطق، ساخته جدید استودیو FromSoftware در ژاپن تنها برای کنسول PS4 عرضه شده است. در صورتی که فرض را بر ثابت بودن فروش بازی در هفته دوم بگذاریم می‌توان انتظار داشت به‌زودی شاهد به اتمام رسیدن موجودی و ارسال بسته‌های جدید از سوی ناشر بازی باشیم که آمار جدیدی را هم به دنبال خواهد داشت.

Sekiro: Shadows Die Twice در سایر مناطق دنیا نیز عملکرد مطلوبی داشته است. به دنبال صدرنشینی در هفته اول انتشار در بازار بریتانیا، در این هفته در جایگاه سوم قرار گرفت. این اثر تحسین شده برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 12 =