اخبار بازی

فروش خوب Super Meat Boy در روز اول برای Switch

وی جی مگ: مدت‌ها قبل از اینکه بازی‌های مستقل و موبایلی به بحث اصلی بازار تبدیل شوند، Super Meat Boy بازی استثنائی بازار بازی‌های مستقل به شمار می‌رود.

اولین بار Super Meat Boy برای Xbox 360 عرضه شد و این بازی بعد از عرضه اولیه روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده است. با توجه به اینکه عرضه نسخه Xbox 360 صرفا از طریق Xbox Live Arcade صورت گرفته بود این بازی توانست به فروش بیش از صد هزار نسخه دست پیدا کند که به بهترین رکورد برای استودیوی Team Meat به شمار می‌رفت.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که این این بازی روی Nintendo Switch نیز با استقبال بسیار خوبی همراه شده و فروش آن بسیار با نسخه Xbox 360 نزدیک بود. این خبر توسط توئیتر رسمی Team Meat منتشر شده است. آنها در توئیت نوشتند:«فروش روز اول Super Meat Boy روی Nintendo Switch بسیار به رکورد فروش نسخه Xbox 360 نزدیک است.» البته آمار دقیق فروش اعلام نشده است اما باید قبول کرد که Nintendo Switch در حال حاضر بهترین پلتفرم برای عرضه بازی‌های مستقل است. همچنین به نظر می‌رسد که مود RACE که به صورت انحصاری برای Switch ساخته شده بعدا برای PC نیز منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =