اخبار بازی

فروش ده میلیونی سری The Witcher قبل از عرضه نسخه سوم

فروش ده میلیونی سری The Witcher قبل از عرضه نسخه سوم 1

تحلیلگری به اسم دنیل احمد اطلاعات جالبی در مورد فروش The Witcher 3 Wild Hunt منتشر کرده است. این آمار همچنین شامل مقایسه جالبی بین فروش بازی‌های مختلف این سری است.

بر اساس این گزارش، نسخه اول و دوم این سری مجموعا به فروشی 10 میلیونی دست پیدا کردند. بعد از عرضه The Witcher 3 آمار کلی فروش این سری به 25 میلیون نسخه رسیده است. در مصاحبه‌ای که به تازگی با خالق و نویسنده The Witcher انجام شده است او عنوان کرد که:« من واقعا احمق بودم چون امتیاز ساخت این اثر را به صورت کلی به آنها فروختم، آنها پیشنهاد دریافت درصدی از سود پروژه را به من ارائه کردند اما من گفتم سودی وجود نخواهد داشت.»

آمار ارائه شده از فروش این سری می‌تواند یک حسرت بسیار بزرگ برای سازنده این سری باشد. مقدار این سود در آینده مطمئنا افزایش پیدا خواهد کرد زیرا به نظر می‌رسد که استودیوی لهستانی قصد دارد تا داستان‌های جدیدی از دنیای The Witcher را بعد از ساخت Cyberpunk 2077 به تصویر بکشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + نه =

  • CD Project در زمینه سیاست های فروش و بازاریابی عملکرد فوق العاده ای و باعث که به یکی از قابل احترام ترین شرکتهای بازی سازی تبدیل بشه. امیدوارم با استفاده از همین روش فعلی به یکی از قول های این صنعت تبدیل بشن و جای شرکتهای پول پرستی مثل EA و Ubisoft رو بگیرن.