اخبار بازی

فروش دیجیتالی کنسول ها در سال جاری بیش از PC بوده است

فروش دیجیتالی کنسول ها در سال جاری بیش از PC بوده است 1

وب سایت IDC در یک گزارش جدید پیش بینی کرده در سال جاری فروش دیجیتالی کنسول ها بیش از PC بوده است اما این شرایط در زمان راه اندازی کنسول های نسل بعد تغییر خواهد کرد. IDC معتقد است که خرید و فروش سالیانه ی کنسول های جدید بعد از چهار سال کاهش می یابد و درآمد از طریق فروش DLC بازی ها صورت می گیرید. Lewis Ward، مدیر تحقیقات بازی های کامپیوتری در IDC می گوید:

تا سال 2017 بیش از 165 میلیون گیمر در سراسر جهان به صورت آنلاین به خرید کنسول می پردازند.

وی در یک بیانیه گفت:

به عنوان یک نتیجه، بازیبازان این فرصت را دارند تا دارایی های خود را بفروشند و به صورت آنلاین به خرید کنسول های WII U ،XBOX ONE و PS4 بپردازند. با توجه به این موضوع به نظر می رسد که در چند سال آینده فروش دیجیتالی کنسول ها از رشد خوبی برخوردار باشد.

IDC پیش بینی کرده که آمار کنسول های فروخته شده در سال 2013 بالاتر از 33 میلون کنسولی است که در سال 2012 به فروش رسیده است. همچنین IDC پیش بینی کرده است که سونی در اوایل جنگ کنسول های نسل بعد با توجه به قیمت مناسب کنسول PS4 به عنوان یک پیشرو ظهور خواهد کرد.

این امر یاد آور یک نظر سنجی است که در اوایل هفته ی گذشته انجام شد، است. این نظرسنجی نشان داد که مصرف کنندگان در ایالات متحده آمریکا بیشتر خواهان PS4 هستند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پانزده =