اخبار بازی

فروش دیجیتال 1.4 میلیون نسخه‌ای Sekiro Shadows Die Twice

فروش دیجیتال 1.4 میلیون نسخه‌ای Sekiro Shadows Die Twice

وی جی مگ: آمار فروش دیجیتال بازی‌ها در ماه گذشته میلادی منتشر شده با نگاهی به آن متوجه افت 3 درصدی فروش پلتفرم‌های مختلف می‌شویم که مجموعا رقمی 8.7 میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده. در همین راستا توضیح داده شده که این ماه شاهد فروش دیجیتال 1.4 میلیون نسخه‌ای Sekiro Shadows Die Twice‌ بوده‌ایم.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از آمار موسسه سوپردیتا نشان می‌دهد که بیشترین افت را در ماه گذشته PC با 23 درصد به خود اختصاص داده و بازار موبایل نیز افتی 2 درصدی را متوجه شده که البته 56 درصد کل بازار دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

در مقابل اما فروش دیجیتال کنسول‌ها نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته 10 درصد رشد داشته که دلیل اصلی آن انتشار بازی‌هایی همچون Devil May Cry 5 و The Division 2 بوده. در همین راستا اعلام شده که فروش دیجیتال 1.4 میلیون نسخه‌ای Sekiro Shadows Die Twice در شرایطی رقم خورده که این بازی برای PC در جایگاه هفتم و روی کنسول‌ها در رده چهارم بازار قرار گرفته. آمار به دست آمده همچنین ثابت می‌کنند که این اثر در ماه اول انتشار خود عملکرد بهتری را نسبت به Dark Souls 3 داشته که 1.2 میلیون نسخه دیجیتال فروش داشت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =