اخبار بازی

فروش سری Persona به 8.5 میلیون نسخه رسید

فروش سری Persona به 8.5 میلیون نسخه رسید

سگا به تازگی گزارش مالی خود را ارائه کرده است. در این گزارش مالی نکته قابل توجه فروش کلی سری Persona است که کار خود را در سال 1996 شروع کرده است و تا به حال 13 نسخه مختلف از آن عرضه شده که شامل نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال می‌شود.

بر اساس آمار اعلام شده توسط سگا، سری Persona در طول فعالیت بیست و یک ساله خود به فروشی معادل 8.5 میلیون نسخه رسیده است. بیشترین فروش در این سری مربوط به Persona 5، آخرین نسخه این سری است که موفقی به فروش 1.8 میلیون نسخه‌ای شده. این آمار تا ماه جولای 2017 به ثبت رسیده‌اند. همچنین مشخص شد که سری The Megami Tensei که کار خود را از سال 1987 آغاز کرده بعد از سی سال و عرضه 28 نسخه متفاوت به فروش 7.2 میلیون نسخه دست پیدا کرده است.

همچنین مشخص شد که سری Yakuza که اولین بار در سال 2005 عرضه شد تا به امروز با توجه به 75 نسخه مختلفی که از آن منتشر شده به فروش مجموعا 10.5 میلیون نسخه‌ای رسیده است. سگا همچنین اعلام کرد که بزرگترین بازی که زیر نظر آنها ساخته شده Sonic The Hedgehog است که بیشت از 360 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده. Sonic اولین بار در سال 1991  پا به بازار بازی‌های ویدیویی گذاشت. تعداد بازی‌های ارائه شده بر اساس این شخصیت بسیار بیشتر از تمام بازی‌های ساخته شده توسط سگا خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 2 =