اخبار بازی

فروش فاجعه Metal Gear Survive در هفته اول

وی جی مگ: اگر فکر می‌کنید که فاجعه تنها با حضور Metal Gear Survive در رتبه ششم جدول فروش خلاصه می‌شود باید به این نکته اشاره کنیم که وضعیت وخیم‌تر بوده و آمار منتشر شده نشان از این دارد که ساخته جدید Konami به هیچ‌وجه حال و روز خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که فروش فاجعه Metal Gear Survive‌ باعث شده که این بازی 85 درصد کمتر از Metal Gear Rising: Revengeance فروش داشته که به خودی خود یکی از بازی‌های موفق این مجموعه شناخته نمی‌شود. اگر جدیدترین بازی Konami را با آخرین ساخته هیدئو کوجیما در این مجموعه یعنی Metal Gear Solid 5 مقایسه کنیم، وعضعیت بدتر هم می‌شود. آمار نشان از این دارد که Metal Gear Survive در هفته اول عرضه به فروشی دست پیدا کرده که تنها 5 درصد آمار قسمت پنجم مجموعه در ابتدای عرضه است.

اگر به نگاهی به استیم کنیم متوجه خواهیم شد که در بهترین حالت Metal Gear Survive چیزی بیش از هفت هزار گیمر همزمان داشته و این آمار طی 24 ساعت گذشته به 20 نفر رسیده. هرچند ساخته کونامی این هفته در جدول فروش بالاتر از آثاری همچون Shadow of the Colossus، Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario Odyssey قرار گرفته اما با توجه به اینکه هفته اول فروش خود را تجربه کرده می‌توان انتظار داشت که به زودی از جدول 40 بازی پرفروش بریتانیا خارج شده و تبدیل به ضعیف‌ترین اثر مجموعه Metal Gear از دید کیفی و فروش شود.

فروش فاجعه Metal Gear Survive در هفته اول

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 10 =

  • خدا رو شکر. احتمالا هم کم کم دیگه نسازن. و خاطرات خوب متال گیر رو از بین نبرن…

    الان میبینی از لج کوجیما 700 نسخه ی مزخرف میسازن که اون چندتا محو بشه :laugh:

  • حالا حتما باید این خبر رو میزاشتین :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: -یادمه تو پادکست گفته بودید این بازی رو نه خبری کارمیکنیم نه بازی میکنیم 😀 -یعنی وجود خارجی نداره این بازی