اخبار بازی

فروش مجموعه Dragon Ball Xenoverse از 10 میلیون نسخه گذشت

فروش مجموعه Dragon Ball Xenoverse

وی جی مگ: طی سال‌های گذشته بازی Dragon Ball سود ثابتی برای شرکت Bandai Namco داشته است. بازی Dragon Ball Z عملکرد خوبی داشته به طوری که در اوایل سال 2018، موفق به فروش 4  میلیون کپی شده است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Bandai Namco به طور رسمی تائید کرده که فروش دیجیتالی سری Dragon Ball Xenoverse بیش از 10 میلیون واحد است. فروش Dragon Ball Xenoverse نشان دهنده این است که تعداد زیادی از پلیرها، هنوز هم به این بازی علاقه دارند.

اولین Dragon Ball Xenoverse برای پلتفرم‌های PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox one در فوریه سال 2015 منتشر شد. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch در نوامبر سال 2017 عرضه شد. این سری 8 میلیون کپی فروخته است. بعد از انتشار این بازی، به‌روزرسانی‌هایی برای این بازی منتشر شده که محتواهای جدیدی به بازی اضافه می‌کرد که باعث تنوع بیشتر بازی می‌شد. ناشر این بازی قول محتواهای بیشتری برای این بازی را داده است پس هنوز می‌توان با این بازی سرگرم شد.

سری Dragon Ball Xenoverse در سبک مبارزه‌ای نقش آفرینی است که با عملکرد متوسط به بالا، نظر بسیاری از پلیرها را جلب کرده است. اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه‌مند هستید بهتر است که این سری را امتحان کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + پانزده =