اخبار بازی

فروش مجموعه Forza از یک میلیارد دلار گذشت !

مایکروسافت با انتشار پستی در بلاگ رسمی خود تایید کرد که مجموعه بازی‌های Forza امروز به دستاورد مهمی رسید و توانست از مرز فروش یک میلیارد دلار بگذرد. در ادامه باید به این مسئله اشاره کرد که طبق آمار به دست آمده تاکنون 2.5 نسخه از Forza Horizon 3 به فروش رسیده است.

الن هارتمن از استودیو Turn 10 توضیح داده در حال حاضر چیزی حدود 3 میلیون گیمر به صورت روزانه وارد سرورهای آنها می‌شوند و به تجربه یکی از عناوین مجموعه Forza می‌پردازند. هارتمن در کنار این موضوع توضیح داده که در دسامبر گذشته چیزی حدود 14 میلیون کاربر منحصر به فرد در سرورهای مجموعه Forza روی Windows 10 و Xbox One آنلاین شده‌اند.

فیل اسپنسر در این رابطه صحبت کرده که «از همان ابتدا مجموعه Forza توانست گرافیکی فوق‌العاده را با تجربه‌ای ناب از شبیه‌سازی اتومبیل‌رانی و قابلیت‌های سرگرم‌کننده ترکیب کند. با مجموعه بازی‌های Forza استودیو Turn 10 توانسته بزرگ‌ترین انجمن ریسینگ در دنیا را شکل دهد.»

لازم به ذکر است که چندی پیش استودیو Playground که وظیفه ساخت مجموعه Forza Horizon را برعهده دارد، استودیو دومی را برای ساخت بازی غیر ریسینگ افتتاح کرد. باید دید در آینده این استودیو روی چه بازی کار می‌کند. بازی که احتمال معرفی آن در نمایشگاه E3 امسال وجود دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 1 =