اخبار بازی

فروش مجموعه Outlast از 15 میلیون نسخه گذشت

فروش مجموعه Outlast از 15 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که فروش مجموعه Outlast به صورت کلی از مرز 15 میلیون نسخه گذر کرده است. این سری به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک در سال‌های اخیر تبدیل شده.

به گزارش وی جی مگ، خبر مربوط به فروش فوق‌العاده مجموعه Outlast توسط GameIndustry منتشر شده است. استودیوی Red Barrels با ساخت Outlast توانسته از یک استودیوی کوچک حالا به تیمی موفق تبدیل شود. این مقدار فروش مجموعه Outlast را در کنار IP‌های موفق یک دهه اخیر قرار می‌دهد. بر اساس این گزارش فروش کلی 64 میلیون دلار بوده و بعد از کسر مقادیری مربوط به فروشنده‌ها درآمدی 45 دلاری به Red Barrels رسیده است.

حساب این استودیو در زمان عرضه نسخه اول Outlast در سال 2013 تقریبا صفر بود و این مقدار فروش بسیار عالی به نظر می‌رسد. این بازی ابتدا به صورت انحصاری برای PC عرضه شد و در سال 2014 شاهد عرضه نسخه Xbox One و PS4 نیز بودیم. حتی به تازگی این بازی برای Switch نیز منتشر شده است. همچنین تیم سازنده بعد از عرضه نسخه اول همراه با یک DLC داستانی به اسم Whistleblower از آن پشتیبانی کردند. نسخه دوم نیز سال گذشته با نام Outlast 2 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

استودیوی Red Barrels در حال حاضر مشغول به ساخت بازی جدید از این مجموعه است اما مشخص نیست که این بازی با نام Outlast 3 شناخته شود یا خیر اما قطعا سبک و سیاق گیم‌پلی دچار تغییراتی خواهد شد.

Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + ده =

  • به نظرم dlc خود outlast 1 هم از خود بازی اصلی و هم از outlast 2 قشنگ تر بود
    به معنای واقعی کلمه شاهکار بود
    هم تمامی مراحلش برعکس اوت لست یک بود
    هم یه پایان بندی خفنی داشت…
    فقط اون یه تیکه ای که اون روانی میخواد ارمون کنه??????
    واقعا دیالوگاش عالی بود