اخبار بازی

فروش مجموعه The Witcher از ۳۳ میلیون نسخه گذشت

فروش مجموعه The Witcher از ۳۳ میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: امروز شرکت CD Projekt گزارش مربوط به سال مالی 2017 خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد فروش مجموعه The Witcher از ۳۳ میلیون نسخه گذشته است. نتایج مربوط به گزارش در سال 2017 حتی عملکرد سال مالی 2016 این شرکت را نیز ارتقا داده و طی جزییات آن مشخص شد The Witcher 3: Wild Hunt هم‌چنان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عامل درآمدزایی این شرکت به شمار می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، تا انتها سال 2017 فروش مجموعه The Witcher از مرز 33 میلیون واحد عبور کرده که شامل عناوین The Witcher 2: Assassins of Kings، The Witcher و The Witcher 3: Wild Hunt می‌شود.

از دیگر نکات مورد توجه این است که در سه ماه ابتدایی عرضه The Witcher 2 درآمده کسب شده توسط این بازی چهار برابر بیشتر از بازی نخست در بازه زمانی مشابه بوده است. این میزان در همین بازه زمانی برای The Witcher 3 به یازده برابر درآمد بیشتر نسبت به بازی دوم می‌رسد و اگر بسته‌های الحاقی عرضه شده برای آن را نیز مورد محاسبه قرار دهیم این مقدار به پانزده برابر خواهد رسید.

هم‌چنین سهم فروش نسخه‌های The Witcher 3 برای هر پلتفرم نیز مشخص شد. در همین راستا در سال 2015 نسخه PS4 عنوان نام‌برده بیشترین درصد را به خود اختصاص داده و البته در سال 2016 پلتفرم PC با اختلاف اندکی از آن پیشی گرفت و این مورد برای سال 2017 نیز صدق می‌کند. در حالی که در تمامی این سه سال میزان فروش مربوط به نسخه کنسول XBOX ONE در جایگاه سوم قرار داشته است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 18 =