اخبار بازی

فروش یک میلیون نسخه‌ای RimWorld

فروش یک میلیون نسخه‌ای RimWorld

وی جی مگ: RimWorld ساخته استودیو Ludeon Studios اگرچه در حالت Early Access یا دسترسی زودتر از موعد قرار دارد اما از زمان عرضه در سال 2013 در استیم تاکنون توانسته یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، طراح و برنامه‌نویس عنوان RimWorld آقای Tynan Sylvester، دستیابی به چنین نقطه عطفی را تحسین کرده و گفت کیک‌استارتر اصلی بازی تنها به فروش 1000 نسخه‌ای نیازمند بود. «این موضوع ارزش بسیاری برای ما دارد و حقیقتا دیوانه‌کننده است. از تمامی گیمرهایی که بازی را تهیه و تجربه کردند سپاس‌گذارم. از Piotr Walczak، Ben Rog-Wilhelm و همه افرادی که روی بازی کار کردند، از تمامی کسانی که مادهای مختلف سرگرم‌کننده برای بازی ما ساختند و هم‌چنین از تمامی کسانی که بازی ما را استریم کردند، از آن ویدیو ساختند و یا آن را به دوستان خود معرفی کردند قدردانی می‌کنم.

باید به افرادی که برای بازی ما کامیک‌بوک و طرح‌های گرافیکی نیز تولید کردند، کسانی که وظیفه مدیریت فروم‌ بازی را داشتند و تمام افرادی که در اجتماع بازی نقشی داشتند اشاره کرد. بی‌نهایت از شما ممنونم.»

در این بازی base-building/survival شما در نقش سه بازمانده قرار گرفته و با توجه به اعمال شما در بازی، داستان بازی مسیر متفاوتی را پیش خواهد گرفت.شما می‌توانید یک مستعمره ساخته و مهاجران جدید را در آن مدیریت کنید. سازه‌های دفاعی بسازید، حیوانات اهلی را تعلیم دهید، با کشتی سفر کرده و موارد دیگری را در بازی تجربه کنید.

فروش یک میلیون نسخه‌ای RimWorld

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − دو =