اخبار بازی

فروش ناامیدکننده Yoshi’s Crafted World در ژاپن

فروش ناامیدکننده Yoshi’s Crafted World در ژاپن

وی جی مگ: هرچند هفته گذشته شاهد صدرنشینی بازی Yoshi’s Crafted World در ژاپن و بریتانیا بودیم اما آمار دقیق‌تر نشان از این دارد که این اثر نتوانسته انتظارات موجود را به خود در ژاپن برآورده کند و از پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط نینتندو ضعیف‌تر ظاهر شده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از صوی MediaCreate نشان از فروش ناامید‌کننده Yoshi’s Crafted World در ژاپن دارد. با در نظر گرفتن موجودی فروشگاه‌های ژاپن از این بازی می‌توان نتیجه گرفت که تنها 36 درصد دیسک‌های اولیه این عنوان در بازار به فروش رسیده و در اختیار مخاطب‌ها قرار گرفته.

این در حالی است که رقم کلی چندان اما بالا نبوده و به واسطه آمار 50 هزار نسخه فروش اولیه می‌توان تخمین زد که موجودی کلی Yoshi’s Crafted World در ژاپن چیزی حدود 150 هزار نسخه در نظر گرفته شده. دیگر نکته قابل توجه این است که عرضه Yoshi’s Crafted World در ژاپن عملا هیچ تاثیری روی فروش Nintendo Switch نداشته.

مسئله‌ای که نشان می‌دهد در شرایط فعلی دارندگان این کنسول در ژاپن چندان علاقه‌ای به تجربه یک بازی جدید در ژانر پلتفرمر ندارند و فعلا تمرکز خود را روی آثار دیگری همچون Super Smash Bros Ultimate قرار داده‌اند که همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =