اخبار بازی

فروش ناامید کننده Watch Dogs 2

فروش ناامید کننده Watch Dogs 2 1

فروش بازی Watch Dogs 2 نسبت به نسخه اول کاهش چشم گیری را تجربه کرد. لیست مربوط به فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا منتشر شده است اما آمار و ارقام دقیق منتشر نشده اما فروش کمتر Watch Dogs 2 نسبت به نسخه اول کاملا قابل مشاهده است.

این بازی در هفته گذشته وارد بازار شد و در لیست پرفروش‌ترین‌ها رتبه دوم را کسب کرد. رتبه اول این لیست در اختیار Call of Duty: Infinite Warfare بود. بر اساس اطلاعات لیک شده Call of Duty در هفته سوم فروش خود با افت 46 درصدی، فروشی نزدیک به هشتاد هزار نسخه داشت. بر اساس اطلاعات Chart-Track دو رتبه نخست بازی‌های پرفروش این هفته فروشی بسیار نزدیک به هم داشته اند. بر اساس این اظهار نظر و ارقام لیک شده از فروش Call of Duty می‌توان گفت که Watch Dogs 2 فروشی نزدیک به هشتاد هزار نسخه در هفته اول داشته است. Watch Dogs در هفته اول موفق به فروش 380هزار نسخه شده بود و این افت فروش وحشتناک این بازی را نسب به نسخه اول نشان می‌دهد.

افت فروش برای Watch Dogs 2 قبل از عرضه آن پیش‌بینی شده بود اما هیچکس فکرش را نمی‌کرد که این بازی با افت فروش به این شدت مواجه شود. نسخه اول این بازی در موجی سنگین از تبلیغات برای کنسول‌های نسل حاضر به بازار عرضه شد و بعد از منتشر شدن با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد. همچنین این بازی با کاهش گرافیک نسبت به نمایش‌های اولیه، با موج نارضایتی کاربران و منتقد‌ها روبرو شد. Watch Dogs 2 هیچکدام از مشکلات نسخه قبلی را تجربه نکرد اما یوبی‌سافت نیز برای کمک به فروش بهتر این بازی تلاش زیادی نکرد و شاهد تبلیغات گسترده مانند نسخه اول برای این بازی نبودیم.

منبع

برچسب‌هاpc PS4 UbiSoft Watch Dogs 2 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =