اخبار بازی

فروش پنج میلیون نسخه‌ای Far Cry 5 در هفته اول انتشار

وی جی مگ: از زمان عرضه تاکنون جدیدترین قسمت از مجموعه Far Cry توانسته‌ رکوردهای مختلفی را جا‌به‌جا کند و حالا در شرایطی که می‌دانیم که این بازی توانسته فروشی دوبرابر بیشتر از Far Cry 4 را تجربه کند، اطلاعات به دست آمده نشاز این دارد که هفته اول انتشار همراه با فروش پنج میلیون نسخه‌ای Far Cry 5‌ بوده.

به گزارش وی جی مگ، گروه تحلیلی جفریز اعلام کرده که آمار به دست آمده توسط آنها نشان می‌دهد که در هفته اول فروش Far Cry 5 موفق به جذب پنج میلیون مخاطب شده. این در حالی است که قسمت قبلی این مجموعه طی یک سال فروشی هشت میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده بود.

با توجه به این اتفاق به نظر می‌رسد که سهام Ubisoft با افزایش ارزش 8 درصدی همراه بوده که ارتباط مستقیمی با اعلام فروش خوب Far Cry 5 دارد. بسیاری از کارشناس‌ها عملکرد موفق Far Cry 5 در زمینه فروش را در ارتباط مستقیمی با نبود بازی خوب در بازار می‌دانند. طی هفته‌های گذشته دو بازی Sea of Thieves و A Way Out در کنار ساخته Ubisoft وارد بازار شده که یکی به خاطر انحصاری بودن و دیگری با توجه به دو نفره بودن، عملکردی درخشان همچون Far Cry 5 را تجربه نکرده‌اند. باید دید که وضعیت فروش مناسب جدیدترین قسمت از مجموعه Far Cry تا چه زمانی به همین شکل ادامه پیدا می‌کند.

منبع: Jefferies Group

برچسب‌هاFar Cry far cry 5 pc PS4 UbiSoft xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 7 =