اخبار بازی

فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Jurassic World Evolution

بازی Jurassic World Evolution

وی جی مگ: Frontier Developments اعلام کرد که بازی Jurassic World Evolution یک میلیون کپی، یک ماه پس از عرضه  فروخته است که می‌توان گفت فروش خوبی دارد و توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند.

به گزارش وی جی مگ، این آمار فروش شامل هر دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی است. این بازی ماه قبل در 12 جوئن به صورت دیجیتالی منتشر شد و نسخه فیزیکی آن در 3 جولای منتشر شد.

David Barben مدیر عامل شرکت Frontier  گفت که ما واقعا راضی و خوشحال هستیم که بازی Jurassic World Evolution توانست با سرعت بالایی 1 میلیون نسخه به فروش برساند. او همچنین گفت که عرضه فیلم Jurassic World به فروش این بازی کمک کرده است. « هیچ شکی در این نیست که عرضه این فیلم به فروش بازی‌ ما کمک کرده است، البته در بازی‌ها کیفیت  مهم است و من باور دارم که تیم ما در ساخت این بازی فوق‌العاده عمل کرده است که حالا از سراسر دنیا پلیر‌هایی مشغول انجام دادن این بازی هستند».

Jurassic World Evolution  متای 70 را روی پلتفرم PC دریافت کرده و امتیاز کاربران به این بازی 7.7 است. با این اوصاف می‌توان گفت که این بازی ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 18 =