اخبار بازی

فروش یک میلیون نسخه‌ای Beat Saber

فروش یک میلیون نسخه‌ای Beat Saber

وی جی مگ: اطلاعات جدید منتشر شده از سوی استودیو Beat Games از فروش یک میلیون نسخه‌ای Beat Saber خبر می‌دهند. این اثر واقعیت مجازی ریتمیک محبوب به عملکرد تجاری قابل توجهی دست پیدا کرده است.

به گزارش وی جی مگ، Michaela Dvorak رئیس بازاریابی استودیو Beat Games با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت UploadVR از فروش یک میلیون نسخه‌ای Beat Saber تا ماه فوریه خبر داد. عنوان Beat Saber برای سه هدست واقعیت مجازی HTC Vive، Oculus Rift و PlayStation VR در دسترس قرار دارد. با این حال بسیاری از عناوین مخصوص واقعیت مجازی نیز روی پلتفرم‌های نام‌برده عرضه شدند اما نتوانستند به چنین نقطه عطفی دست پیدا کنند.

دریافت واکنش مثبت از سوی منتقدان و استقبال توسط گیمرها، بازی Beat Saber را به عنوانی برجسته در میان آثار واقعیت مجازی قرار داد. این مسئله با موفقیت‌های ادامه‌دار بازی توسط انتشار مادهای مختلف روی PC همراه شد که به پلیرها اجازه می‌داد قطعات موسیقی مخصوص خود را در بازی بارگذاری کنند.

در حال حاضر مشخص نیست Beat Saber تنها اثر واقعیت مجازی است که به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا می‌کند یا خیز. زیرا این مورد ممکن است توسط Skyrim VR هم صورت گرفته باشد. با این حال تاکنون اطلاعات دقیقی توسط Bethesda به اشتراک گذاشته نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 14 =