اخبار بازی

فروش یک میلیون نسخه از Sonic Mania

وی جی مگ: در شرایطی که به نظر می‌آید Sega اصل سرمایه‌گذاری خود را روی سونیک‌های سه بعدی انجام می‌دهد به نظر می‌رسد منتقدها و گیمرها بیشتر به عناوین دو بعدی این مجموعه علاقه دارند. در همین راستا اطلاعات به دست آمده نشان از فروش یک میلیون نسخه از Sonic Mania دارند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان معرفی Sonic Mania Plus برای عرضه در ژاپن،‌اعلام شده که Sonic Mania معمولی توانسته به فروش یک میلیون نسخه‌آی دست پیدا کند. آماری که مربوط به تمامی باز‌ارهای جهانی می‌شود. در حال حاضر Sonic Mania‌ برای Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch در دسترس است. در شرایطی که قفل استفاده شده روی PC این بازی نیز حواشی را به همراه داشت اما نهایتا به نظر می‌رسد که مخاطب‌ها استقبال خوبی از Sonic Mania انجام داده‌اند.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که Sonic Mania Plus در اصل یک عرضه دوباره برای Sonic Mania به صورت فیزیکی است که در قالب نسخه‌های PS4، Xbox One و NIntendo Switch عرضه می‌شود. در این بسته جدید حالتی تحت عنوان Encore Mode قرار گرفته که به کاربرها اجازه می‌دهد مراحل طراحی شده برای بخش داستانی را دستکاری کرده و شخصی‌سازی کنند. در این بسته یک کتابچه 32 صفحه‌ای برای طرح‌های بازی قرار گرفته و حالت چهار نفره رقابتی نیز به Sonic Mania اضافه خواهد شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 3 =