اخبار بازی

فروش 11 میلیون نسخه‌ای Mortal Kombat X

فروش 11 میلیون نسخه‌ای Mortal Kombat X

وی جی مگ: اطلاعات جدید به اشتراک گذاشته شده از سوی کارگردان استودیو NetherRealm از فروش 11 میلیون نسخه‌ای Mortal Kombat X خبر می‌دهد. بدین ترتیب دهمین نسخه از این مجموعه، بیشترین فروش در میان بازی‌های فایتینگی البته به دنبال مجموعه Super Smash Bros را داشته است.

به گزارش وی جی مگ، اد بون به تازگی در جلسه پرسش و پاسخی که با گیم اینفورمر داشته از فروش 11 میلیون نسخه‌ای Mortal Kombat X خبر داده است. ظاهرا این آمار با احتساب عرضه نسخه Mortal Kombat XL برآورد شده است. با این حال فروش این بازی بسیار قابل توجه و مطلوب بوده و به همین دلیل است که آثار فایتینگ استودیو NetherRealm به ویژه سری Mortal Kombat به نسبت رقبای دیگر، همواره هایپ و اشتیاق فراوانی برای گیمرها ایجاد می‌کنند.

جدای از این مسئله، اد بون در پاسخ به سوالی دیگر در رابطه با نسخه Nintendo Switch بازی Mortal Kombat 11 توضیح داد که این نسخه به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هم‌چنین افزود بک‌گراند این نسخه بازی تار نبوده و کیفیت بصری خوبی دارد. عنوان مورد انتظار Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − شانزده =